Regulamin strony internetowej drmysliwiec.pl

Niniejszy Regulamin zawiera zasady funkcjonowania strony drmysliwiec.pl. Znajdą Państwo tutaj w szczególności informacje o zasadach korzystania ze strony, ofercie, umawianiu wstępnej konsultacji online, prawie do odstąpienia od umowy oraz odpowiedzialności z tytułu niezgodności usługi z umową.

 

§1 Definicje 

Strona – strona internetowa znajdująca się pod adresem drmysliwiec.pl.

Usługodawca – Anita Myśliwiec-Bargiel prowadzący/a działalność gospodarczą pod firmą Indywidualna Praktyka Lekarska lek. dent. ANITA MYŚLIWIEC-BARGIEL z siedzibą w Koszalinie (75-302) przy ul. Batalionów Chłopskich, nr 32/1  (adres korespondencyjny: ul. Mazowiecka, nr 10, 75-399 Koszalin), wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6692563767, REGON: 520324680.

Dane Usługodawcy – dane kontaktowe Usługodawcy w postaci adresu pocztowego: Indywidualna Praktyka Lekarska lek. dent. ANITA MYŚLIWIEC-BARGIEL, ul. Mazowiecka, nr 10, 75-399 Koszalin, adresu e-mail: dentystaanitamysliwiec@gmail.com oraz nr tel. +48 664 771 077.

Pacjent – osoba fizyczna, zawierająca Umowę z Usługodawcą.

Umowa Umowa o świadczenie usług zawierana na odległość pomiędzy Usługodawcą a Pacjentem bądź Użytkownikiem za pośrednictwem Strony.

Konsultacja; Usługa konsultacja zamawiana za pośrednictwem Terminarza, przeprowadzana przez Usługodawcę online na platformie Google Meet, będąca wyłącznie wstępnym omówieniem możliwości leczenia stomatologicznego biologicznego, jak i estetycznego. Konsultacja służy poznaniu oczekiwań Pacjenta i nie jest usługą medyczną, badaniem lekarskim i nie stanowi opinii lekarskiej bądź nie zastępuje planu leczenia. Możliwość wdrożenia proponowanych w ramach Konsultacji rozwiązań musi zostać zweryfikowana podczas stacjonarnego badania lekarskiego ze względu na brak możliwości przeprowadzenia pełnej diagnostyki w trybie online. 

Dane Osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej w rozumieniu Rozporządzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Użytkownik – odbiorca świadczonych przez Usługodawcę usług.

Terminarz – strona dostępna pod adresem drmysliwiec.pl/konsultacje-online, umożliwiająca Pacjentowi umówienie się i opłacenie Konsultacji.  

Usługa świadczona drogą elektroniczną – usługa świadczona bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy (Pacjenta), przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej.

 

§2 Postanowienia wstępne 

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Strony oraz zasady i tryb zawierania Umów za pośrednictwem Terminarza.
  2. Regulamin jest dostępny, w sposób nieprzerwany, na Stronie, w sposób umożliwiający jego pobranie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  3. Dokonywanie zamówienia Konsultacji za pośrednictwem Terminarza oraz korzystanie ze Strony wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu, standardowego systemu operacyjnego, dostępu do przeglądarki internetowej obsługującej JavaScript oraz niezbędne pliki cookies, a także do poczty elektronicznej. Ponadto do dokonania zamówienia wymagane jest ukończenie procesu zamówienia Konsultacji za pośrednictwem Terminarza, podczas którego konieczne jest podanie danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy. 
  4. Jeżeli Usługodawca oferuje treści lub usługi cyfrowe, a korzystanie z nich wymagałoby spełnienia dodatkowych warunków technicznych, warunki te wskazane są w opisie tych produktów na Stronie.
  5. Informacje o usługach podane na Stronie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  6. Cena towaru brutto zawierająca podatek VAT podana jest w procesie zamówienia za pośrednictwem Terminarza. 
  7. W przypadku ogłoszenia obniżenia ceny usługi, Usługodawca informuje o najniższej cenie z okresu 30 dni przed obniżką ceny, zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
  8. Specyfika Konsultacji oraz jej cechy charakterystyczne znajdują się w opisie Usługi na Stronie.
  9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożność skorzystania z Konsultacji z przyczyn leżących po stronie Pacjenta, w szczególności wynikających z braku odpowiedniego sprzętu, oprogramowania, połączenia z Internetem lub dostępu do poczty elektronicznej.

 

§3 Zamówienie Konsultacji

  1. Zamówienie Konsultacji jest możliwe za pośrednictwem Terminarza. 
  2. Po dokonaniu wyboru terminu Konsultacji, celem zawarcia Umowy, Użytkownik powinien podejmować kroki zgodnie z informacjami wyświetlanymi w Terminarzu. 
  3. Zamówienie Konsultacji i zawarcie Umowy odbywają się poprzez:
  1. wypełnienie formularza i wybór terminu Konsultacji, 
  2. zapoznanie się i akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności przez Pacjenta i zaakceptowanie wymaganych zgód,
  3. uzupełnienie wymaganych danych,
  4. wniesienie opłaty za Konsultację zgodnie z § 4 Regulaminu. 
  1. Do momentu kliknięcia przycisku kończącego zamówienie, Użytkownik ma możliwość modyfikacji terminu Konsultacji lub podanych danych. 
  2. Umówienie Konsultacji zostaje dokonane po kliknięciu przez Użytkownika, na stronie podsumowującej zamówienie, przycisku kończącego proces zamówienia Konsultacji o treści „Potwierdź i zapłać online”.
  3. Po dokonaniu zamówienia Konsultacji przez Użytkownika, Usługodawca niezwłocznie potwierdza jej otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie zamówienia i przyjęcie go do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Usługodawcę Pacjentowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej Pacjenta, która zawiera co najmniej oświadczenia Usługodawcy o otrzymaniu zamówienia Konsultacji i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Pacjenta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa.
  4. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Pacjentowi treści zawieranej Umowy następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na Stronie oraz przesłanie Pacjentowi w wiadomości e-mail. Treść Umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Strony. 
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Konsultacji w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności danych wpisanych przez Pacjenta w formularzu zamówienia. W takiej sytuacji Usługodawca niezwłocznie skontaktuje się z Pacjentem. 

 

§4 Płatności za Konsultację

  1. Płatność elektroniczną za Konsultację Pacjent uiszcza za pośrednictwem Terminarza. Na Stronie honorowane są formy płatności dostępne w procesie składania zamówienia.
  2. Usługodawca udostępnia Pacjentom możliwość opłacenia Konsultacji za pośrednictwem bramki płatniczej PayU, której operatorem jest PayU Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, numer NIP 7792308495, REGON 300523444, kapitał zakładowy 7 789 000 PLN, kapitał wpłacony 7 789 000 PLN, będąca dostawcą usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych.
  3. W przypadku wyboru przez Pacjenta płatności przelewem lub płatności elektronicznych, Pacjent obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy. Po tym terminie zamówienie Konsultacji może zostać anulowane.
  4. Pacjent wyraża zgodę na wysyłkę faktury w formie elektronicznej.

 

§5  Realizacja Konsultacji  

  1. Konsultacje odbywają się w trybie online, za pośrednictwem platformy Google Meet. Pacjent przed Konsultacją otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail link (hiperłącze) do zdalnego spotkania. 
  2. Elektroniczna wysyłka hiperłącza następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych, chyba że inaczej zaznaczono w opisie danej Usługi. Wskazany termin jest liczony od dnia zaksięgowania wpływu na konto Usługodawcy.
  3. W przypadku nieodbycia się Konsultacji z przyczyn leżących po stronie Usługodawcy, Usługodawca skontaktuje się z Pacjentem w celu znalezienia nowego dogodnego terminu na realizację Usługi. 
  • 6 Postanowienia ogólne dot. niezgodności Usługi z umową i reklamacji
  1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Konsultacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, niewykonania lub nienależytego wykonania usługi – Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Celem złożenia reklamacji, Pacjent powinien przesłać stosowne oświadczenie na:
  1. za pośrednictwem poczty bądź przesyłki kurierskiej na adres: Indywidualna Praktyka Lekarska lek. dent. ANITA MYŚLIWIEC-BARGIEL, ul. Mazowiecka, nr 10, 75-399 Koszalin;
  2. za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres e-mail: dentystaanitamysliwiec@gmail.com;
  3. telefonicznie pod numerem telefonu: +48 727 430 480.
  1. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać Dane Osobowe Pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz dane kontaktowe, w tym adres e-mail, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań. Przekazanie Danych Osobowych jest niezbędne w celu właściwego przeprowadzenia procesu obsługi reklamacji.
  2. Usługodawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Pacjenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Usługodawca poinformuje Pacjenta o sposobie rozpoznania reklamacji w wiadomości e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej, który Pacjent wskazał w reklamacji. 

 

§6 Prawo do odstąpienia od umowy i odwołanie Konsultacji

  1. Pacjentowi przysługuje, w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, prawo do odstąpienia od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Pacjent może odstąpić od umowy, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone przykładowo za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres dentystaanitamysliwiec@gmail.com.
  3. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu m.in. do umowy o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości. 
  4. W przypadku wykonania Konsultacji przez Usługodawcę, Pacjent traci prawo do odstąpienia od Umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy, Usługodawca zwraca Pacjentowi wszystkie otrzymane od Pacjenta płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Pacjenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. 
  6. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Pacjent, chyba że Pacjent wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. W przypadku, gdy Pacjent nie stawi się na Konsultacji i nie odstąpił od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bądź nie odwołał jej przed terminem jej realizacji, Konsultację uznaje się za zrealizowaną, a Pacjentowi nie przysługuje zwrot uiszczonych środków. 
  • 8 Ogólne postanowienia dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną 
  1. Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Strony, w zakresie wynikającym z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się do usunięcia w rozsądnym terminie wszelkich nieprawidłowości zgłoszonych przez Pacjentów przy użyciu Danych Usługodawcy. 
  1. Nieodpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę to: 
  1. możliwość zawarcia Umowy z Usługodawcą drogą elektroniczną – usługa świadczona za pośrednictwem Terminarza,  
  2. możliwość kontaktu z Usługodawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego.
  1. Celem prawidłowej realizacji świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę, Użytkownik musi posiadać dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu, standardowego systemu operacyjnego, dostępu do przeglądarki internetowej obsługującej JavaScript oraz niezbędne pliki cookies, a także do poczty elektronicznej.
  2. W przypadku chęci złożenia reklamacji na jakąkolwiek usługę wskazaną w ust. 2 powyżej, Pacjent powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Strony. 
  3. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji dotyczącej usług świadczonych drogą elektroniczną w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. Pacjent jest proszony o przesłanie reklamacji na adres e-mail Usługodawcy. 
  4. Konsument może odstąpić od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną bądź umowy o dostarczanie treści cyfrowych w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny, przekazując informację Usługodawcy. Niezależnie od tego, użytkownik może w każdej chwili złożyć oświadczenie o rezygnacji ze świadczonych usług.

 

§7 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem Danych Osobowych Użytkowników zbieranych za pośrednictwem Strony jest Usługodawca.
  2. Zasady przetwarzania danych osobowych ich odbiorców oraz praw Użytkownika zawarte zostały w Polityce Prywatności Strony.

 

§8 Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do Strony oraz oferowanych treści, w tym prawa własności intelektualnej, majątkowe i osobiste prawa autorskie należą do Usługodawcy. Bez zgody Usługodawcy, nie jest możliwe m.in. powielanie, przerabianie treści oferowanych przez Usługodawcę.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z istotnych przyczyn, takich jak np. zmiana oferty, zmiana przepisów prawa. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji. 
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmieniania cen towarów oraz promocji bez uszczerbku dla umów zawartych przed tymi zmianami. 
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  5. Żadne z postanowień Regulaminu nie służy ograniczeniu praw konsumenta, gwarantowanych przez ustawę o prawach konsumenta oraz inne obowiązujące akty prawne. 
  6. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie.
  7. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość, przykładowo:
  1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu,
  2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
  3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

Więcej szczegółowych informacji znajduje się na stronie: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

Instagram: @dentystaanitamysliwiec

Instagram:
@dentystaanitamysliwiec

Materna Dental

ul. Kościerzyńska 30

60-446 Poznań

tel. 727 430 480